Війна Троянд » Статті » Ігри » Поради |
Довідник по грі «War of the Roses». Частина 1
ДОВІДНИК ПО ГРІ «WAR OF THE ROSES». ЧАСТИНА ПЕРШАЗміст: 1. Фракції «War of the Roses» - це багатокористувацький екшн від третьої особи, події якого розгортаються в середньовічному всесвіті, розробленому на подіях династичної війни Червоної та Білої троянд (1455-1485). 1. Фракції:В грі є дві фракції Ланкастерів та Йорків до кожної з яких можна приєднатись перед початком бою. Однак, для того щоб команди мали приблизно однакову кількість учасників, то розробники додали певне обмеження: не можна вступати в ту команду, яка більша по кількості. Проте, вже під час гри дозволяється переходити до іншої фракції, після того як змінюється баланс сил, тобто коли хтось виходить з команди. Ніякої різниці в озброєнні чи обладунках ворогуючих сторін немає, а тому на вибір фракції може вплинути лише випадок та особисте бажання гравця. 2. Класи.За декілька секунд до вступу в бій, слід обрати для свого персонажа клас бійця, яких всього вісім. З них чотири по замовчуванню та ще чотири налаштовуються за власним уподобанням. Починаючи знайомство з грою, можна відразу користуватись лише піхотинцем (footman). А з часом, зі зростанням рівня досвіду, будуть відкриватися і наступні класи: арбалетник (crossbowman), лучник (longbowman) та піший лицар (footknight). Обладунки та зброя перелічених класів є незмінною (опис наводиться нижче). 2.1. Піхотинець (Footman)Доволі прудкий боєць, який спеціалізується на ближніх боях. Має середні обладунки, одноручний меч та щит. Підходить для швидких маневрів, в тому числі, захоплення прапорів. Зручний для бою в тісних місцях локацій. Всі характеристики та озброєння незмінні. 2.2. Арбалетник (crossbowman)Озброєний арбалетом воїн в середніх обладунках, з одноручних мечем та маленьким щитом. Добре пробиває навіть тяжкі обладунки, але довго триває перезарядка. В ближньому бою лише трохи слабкіший за піхотинця. 2.3. Лучник (Longbowman)Озброєний луком воїн в легких обладунках, з одноручним мечем та маленьким щитом. Має високу далекобійність, але не гірше пробиває тяжкі обладунки. Слабкий в ближньому бою. 2.4. Лицар (Footknight)Важкоозброений воїн, без щита із дворучною зброєю. Повільний і неповороткий в тісних місцевостях, малих приміщеннях. Його зброя може бути небезпечною і для союзників, які знаходяться поряд, оскільки шкоду наносить і їм. 2.5. Редаговані персонажі (Custom 1-4)Для бажаючих змоделювати власного героя розробники додали ще чотирьох персонажів, характеристики та озброєння яких налаштовується. Можливість використовувати ці «редактори» теж відкривається не відразу, а поступово, а за два останніх доведеться ще й заплатити ігровим золотом. Отримавши такого персонажа, відразу редагувати його неможливо, оскільки кожна характеристика та новий вид зброї чи обладунків спочатку потрібно купити за ті ж таки ігрові гроші, які можна заробляти в боях. Ще однією особливістю таких персонажів є те, що в них можна придбати коня і зробити свого лицаря вершником. Редагувати свій профіль найзручніше в головному меню гри. 3. Вміння персонажаГра має доволі широкий набір вмінь (Perk) нашого героя. У персонажів по замовчуванню всі такі вміння є постійними, оскільки, як зрозуміло з назви, вони визначені розробниками. А от для редагованих персонажів їх можна змінювати коригуючи призначення та можливості свого альтер-его. Всі удосконалення діляться на п’ять основних груп, кожну з яких ми розглянемо нижче. ВАЖЛИВО: для того, щоб використовувати певне вміння його необхідно придбати за 2000 золотих. 3.1. Атака (Offensive) – має дві гілки розвитку: лучник та воїн. Для кожного персонажа можна обрати лише одну з них. 3.1.1. Лучник (Archer) – дозволяє користуватись стрілецькою зброєю та розвивати пов’язані з нею вміння. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь лучника для вашого персонажа. - Великий лук (Longbowman) – збільшує швидкість натягування лука. - Меткий розум (Nimble Minded) – зменшує складність перезарядки арбалета (збільшує довжину планки у відповідній міні-грі). - Лісничий (Forest Warden) – зменшує штраф швидкості пересування та прицілювання із стрілкової зброї. - Вправність рук (Sleight of Hand) – збільшує швидкість перезарядки всієї стрілецької зброї. - Влучний стрілець (Marksman Training) – зменшує штрафи від дії сили тяжіння, тобто покращує кучність влучань для стріл та болтів. - Стріла напоготові (Steady Aim) – збільшує час утримання лука в натягнутому стані з можливістю прицілювання. - Орлине око (Eagle Eyed) – дає можливість дворазового та чотириразового приближення при прицілюванні із стрілецької зброї. - Сильні руки (Strong of Arm) – збільшує тривалість потужності сили вистрілу. 3.1.2. Воїн (Man-at-Arms) – це вміння збільшує швидкість пересування, зменшує штрафи за використання холодної зброї, дозволяє застосовувати додаткові прийоми (відштовхування противника) та розвивати пов’язані з фехтуванням вміння. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь воїна для вашого персонажа. - Розбійник (Highwayman) – зменшує час потрібний для зміни одного виду зброї на інший. - Щитолом (Shield Breaker) – дозволяє ефективніше руйнувати ворожий щит. - Удар у відповідь (Riposte) – дозволяє відразу після парирування проводити атаку, без штрафу на шок від удару. - Пробивання блоку (Break Block) – дозволяє розбивати захисну стійку ворога, тому після кожного удару, він знову вимушений відновлювати її. - Підколінне сухожилля (Hamstring) – удар ззаду на повну силу збиває ворога з ніг. - Поштовх (Push) – дозволяє відштовхувати ворога парируючи його удар (по замовчуванню – ліва кнопка мишки) і завдавати цим пошкоджень. 3.2. Захист (Defensive) – має дві гілки розвитку: використання обладунків та використання щитів. Для кожного персонажа можна обрати лише одну з них. 3.2.1. Використання обладунків (Armour Training) – це вміння збільшує швидкість пересування, прискорення, замаху та парирування в обладунках, зменшує втому від їх носіння і дозволяє розвивати пов’язані з цим покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь використання обладунків для вашого персонажа. - Загартований (Hardened) – зменшує час, який потрібний союзникам для вашого лікування. - Товстошкірий (Thick Skinned) – збільшує розмір шкоди, яку поглинають ваші обладунки та зменшує розмір шкоди, яку завдають вашому герою вдалі атаки. - Регенеративний (Regenerative) – зменшує час, який потрібний щоб вилікувати себе. - Нечутливий (Oblivious) – не отримує поступових пошкоджень від крововиливів, однак, не може лікувати себе чи бути вилікуваним союзником. 3.2.2. Використання щитів (Shield Bearer) – це вміння дозволяє користуватись щитом та розвивати пов’язані з цим покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь використання щитів для вашого персонажа. - Стіна щитів (Shield Wall) – зменшує штрафи для швидкості при блокуванні. - Досвідчений щитоносець (Shield Expert) – зменшує втому від користування щитом, штрафи для швидкості пересування, прискорення, блокування та підготовки до атаки. - Удар щитом (Shield Bash) – надає можливість захищаючись щитом одночасно наносити ним удар (ліва кнопка мишки) завдаючи пошкоджень та оглушуючи супротивника. 3.3. Допоміжні вміння (Support) – мають дві гілки розвитку: дозорець та хірург. Для кожного персонажа можна обрати лише одну з них. 3.3.1. Дозорець (Watchman) – це вміння скорочує час захоплення контрольних точок та дозволяє розвивати пов’язані з цим тактичні покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь дозорця для вашого персонажа. - Гострий погляд (Keen Eyes) – надає можливість помітити ворожого персонажа та його ім’я більшій відстані. - Спостерігач (Spotter) – збільшує кількість очок, за знищення союзниками відмічених вами цілей. 3.3.2. Хірург (Surgeon) – це вміння скорочує час лікування союзників та дозволяє розвивати медичні покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь хірурга для вашого персонажа. - Стерилізовані бинти (Sterilised Bandages) – медична допомога союзнику чи самому собі відновлює здоров’я повністю. - Досвідчений погляд (Second Opinion) – відображає над тяжко пораненими та спливаючими кров’ю супротивниками відповідний значок. - Хірург-цирульник (Barber Surgeon) – допомагає швидше виліковувати союзників. 3.4. Пересування (Movement) – має дві гілки розвитку: піхота та кіннота. Для кожного персонажа можна обрати лише одну з них. 3.4.1 Піхотинець (Infantry) – це вміння зменшує втому від носіння зброї, збільшує швидкість та прискорення, а також скорочує час потрібний для замаху та підготовки атаки, крім того, дозволяє розвивати пов’язані з цим покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь піхотинця для вашого персонажа. - Бігун (Runner) – підвищує максимальну швидкість бігу. - Стрибун (Field Warden) – підвищує максимальну висоту стрибка. - Міський страж (City Watch) – підвищує швидкість пересування по драбинах. - Котячі лапи (Cat Burglar) – знижує шкоду завдану падінням з висоти. - Швидконогий (Fleet Footed) – покращує прискорення під час бігу та при зміні напрямів руху. 3.4.2 Вершник (Cavalry) – це вміння надає можливість користуватися конями та воювати верхи і дозволяє розвивати пов’язані з цим покращення. Разом з тим, вершники не можуть використовувати стрілецьку зброю. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь вершника для вашого персонажа. - Тяжка кавалерія (Heavy Cavalry) – надає можливість використовувати коней в захисних обладунках. - Жокей (Horse Cavalry) – підвищує максимальну швидкість коня. - Досвідчений вершник (Horse Master) – збільшує прискорення та маневреність коня. 3.5. Офіцерські вміння (Officer) – має лише одну гілки розвитку: бонуси. 3.5.1 Офіцерські бонуси (Officer Training) – це вміння надає можливість відмічати ворогів та цілі, а також, дозволяє командиру загону додавати бонуси до характеристик своїх людей, за умови що вони знаходяться в зоні впливу захопленого прапору. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь кінноти для вашого персонажа. - Бонус «Посилення» (Reinforce Bannner Bonus) – тимчасово збільшує уражуючу силу зброї для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. - Бонус «Поповнення боєприпасів» (Replenish Bannner Bonus) – тимчасово збільшує швидкість поповнення боєзапасів для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. - Бонус «Мужність» (Courage Bannner Bonus) – тимчасово надає ефект відновлення пошкодженого здоров’я для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. - Бонус «Обладунки» (Armor Bannner Bonus) – тимчасово збільшує міць обладунків для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. - Бонус «Прискорення маршу» (March Speed Bannner Bonus) – тимчасово збільшує швидкість пересування кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. - Бонус «Прискорення вершників» (Mounted Speed Bannner Bonus) – тимчасово збільшує швидкість пересування кожного вершника - учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. - Бонус «Берсерк» (Berserker Bannner Bonus) – тимчасово збільшує рівень здоров’я для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. Разом з тим, жодного з них союзник не зможе оживити, а ворог добити, оскільки під дією цього бонусу воїни відразу гинуть втративши запас здоров’я. Кінець першої частини | |
Переглядів: 1408 | Коментарі: 2
| Теги: |
Всього коментарів: 2 | |
| |