Війна Троянд » Статті » Ігри » Поради

Довідник по грі «War of the Roses». Частина 1

ДОВІДНИК ПО ГРІ «WAR OF THE ROSES». ЧАСТИНА ПЕРША


Зміст:

1. Фракції
2. Класи
2.1. Піхотинець
2.2. Арбалетник
2.3. Лучник
2.4. Лицар
2.5. Редаговані персонажі
3. Вміння персонажа
3.1. Атака
3.2. Захист
3.3. Допоміжні вміння
3.4. Пересування
3.5. Офіцерські вміння


«War of the Roses» - це багатокористувацький екшн від третьої особи, події якого розгортаються в середньовічному всесвіті, розробленому на подіях династичної війни Червоної та Білої троянд (1455-1485).

1. Фракції:

В грі є дві фракції Ланкастерів та Йорків до кожної з яких можна приєднатись перед початком бою. Однак, для того щоб команди мали приблизно однакову кількість учасників, то розробники додали певне обмеження: не можна вступати в ту команду, яка більша по кількості. Проте, вже під час гри дозволяється переходити до іншої фракції, після того як змінюється баланс сил, тобто коли хтось виходить з команди. Ніякої різниці в озброєнні чи обладунках ворогуючих сторін немає, а тому на вибір фракції може вплинути лише випадок та особисте бажання гравця.

2. Класи.

За декілька секунд до вступу в бій, слід обрати для свого персонажа клас бійця, яких всього вісім. З них чотири по замовчуванню та ще чотири налаштовуються за власним уподобанням. Починаючи знайомство з грою, можна відразу користуватись лише піхотинцем (footman). А з часом, зі зростанням рівня досвіду, будуть відкриватися і наступні класи: арбалетник (crossbowman), лучник (longbowman) та піший лицар (footknight). Обладунки та зброя перелічених класів є незмінною (опис наводиться нижче). 

2.1. Піхотинець (Footman)

Піхотинець Footman

Доволі прудкий боєць, який спеціалізується на ближніх боях. Має середні обладунки, одноручний меч та щит. Підходить для швидких маневрів, в тому числі, захоплення прапорів. Зручний для бою в тісних місцях локацій. Всі характеристики та озброєння незмінні.

2.2. Арбалетник (crossbowman)

Арбалетник crossbowman

Озброєний арбалетом воїн в середніх обладунках, з одноручних мечем та маленьким щитом. Добре пробиває навіть тяжкі обладунки, але довго триває перезарядка. В ближньому бою лише трохи слабкіший за піхотинця.

2.3. Лучник (Longbowman)

Лучник Longbowman

Озброєний луком воїн в легких обладунках, з одноручним мечем та маленьким щитом. Має високу далекобійність, але не гірше пробиває тяжкі обладунки. Слабкий в ближньому бою.

2.4. Лицар (Footknight)

Лицар Footknight

Важкоозброений воїн, без щита із дворучною зброєю. Повільний і неповороткий в тісних місцевостях, малих приміщеннях. Його зброя може бути небезпечною і для союзників, які знаходяться поряд, оскільки шкоду наносить і їм.

2.5. Редаговані персонажі (Custom 1-4)

Редаговані персонажі Custom

Для бажаючих змоделювати власного героя розробники додали ще чотирьох персонажів, характеристики та озброєння яких налаштовується. Можливість використовувати ці «редактори» теж відкривається не відразу, а поступово, а за два останніх доведеться ще й заплатити ігровим золотом. Отримавши такого персонажа, відразу редагувати його неможливо, оскільки кожна характеристика та новий вид зброї чи обладунків спочатку потрібно купити за ті ж таки ігрові гроші, які можна заробляти в боях. Ще однією особливістю таких персонажів є те, що в них можна придбати коня і зробити свого лицаря вершником. Редагувати свій профіль найзручніше в головному меню гри.

3. Вміння персонажа

Гра має доволі широкий набір вмінь (Perk) нашого героя. У персонажів по замовчуванню всі такі вміння є постійними, оскільки, як зрозуміло з назви, вони визначені розробниками. А от для редагованих персонажів їх можна змінювати коригуючи призначення та можливості свого альтер-его. Всі удосконалення діляться на п’ять основних груп, кожну з яких ми розглянемо нижче. 

ВАЖЛИВО: для того, щоб використовувати певне вміння його необхідно придбати за 2000 золотих.


3.1. Атака (Offensive) – має дві гілки розвитку: лучник та воїн. Для кожного персонажа можна обрати лише одну з них.


3.1.1. Лучник Archer Лучник (Archer) – дозволяє користуватись стрілецькою зброєю та розвивати пов’язані з нею вміння. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь лучника для вашого персонажа. 

- Великий лук Longbowman Великий лук (Longbowman) – збільшує швидкість натягування лука.

- Меткий розум Nimble Minded Меткий розум (Nimble Minded) – зменшує складність перезарядки арбалета (збільшує довжину планки у відповідній міні-грі).

Лісничий Forest Warden Лісничий (Forest Warden) – зменшує штраф швидкості пересування та прицілювання із стрілкової зброї. 

Вправність рук Sleight of Hand Вправність рук (Sleight of Hand) – збільшує швидкість перезарядки всієї стрілецької зброї.

- Влучний стрілець Marksman Training Влучний стрілець (Marksman Training) – зменшує штрафи від дії сили тяжіння, тобто покращує кучність влучань для стріл та болтів.

- Стріла напоготові Steady Aim Стріла напоготові (Steady Aim) – збільшує час утримання лука в натягнутому стані з можливістю прицілювання.

- Орлине око Eagle Eyed Орлине око (Eagle Eyed) – дає можливість дворазового та чотириразового приближення при прицілюванні із стрілецької зброї.

- Сильні руки Strong of Arm Сильні руки (Strong of Arm) – збільшує тривалість потужності сили вистрілу.

3.1.2. Воїн Man-at-Arms Воїн (Man-at-Arms) – це вміння збільшує швидкість пересування, зменшує штрафи за використання холодної зброї, дозволяє застосовувати додаткові прийоми (відштовхування противника) та розвивати пов’язані з фехтуванням вміння. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь воїна для вашого персонажа.

-  Розбійник Highwayman Розбійник (Highwayman) – зменшує час потрібний для зміни одного виду зброї на інший.

- Щитолом Shield Breaker Щитолом (Shield Breaker) – дозволяє ефективніше руйнувати ворожий щит.

- Удар у відповідь Riposte Удар у відповідь (Riposte) – дозволяє відразу після парирування проводити атаку, без штрафу на шок від удару.

- Пробивання блоку Break Block Пробивання блоку (Break Block) – дозволяє розбивати захисну стійку ворога, тому після кожного удару, він знову вимушений відновлювати її.

- Підколінне сухожилля Hamstring Підколінне сухожилля (Hamstring) – удар ззаду на повну силу збиває ворога з ніг.

Поштовх Push  Поштовх (Push) – дозволяє відштовхувати ворога парируючи його удар (по замовчуванню – ліва кнопка мишки) і завдавати цим пошкоджень.

3.2. Захист (Defensive) – має дві гілки розвитку: використання обладунків та використання щитів. Для кожного персонажа можна обрати лише одну з них.

3.2.1. Використання обладунків Armour Training) Використання обладунків (Armour Training) – це вміння збільшує швидкість пересування, прискорення, замаху та парирування в обладунках, зменшує втому від їх носіння і дозволяє розвивати пов’язані з цим покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь використання обладунків для вашого персонажа.

- Загартований Hardened Загартований (Hardened) – зменшує час, який потрібний союзникам для вашого лікування.

- Товстошкірий Thick Skinned Товстошкірий (Thick Skinned) – збільшує розмір шкоди, яку поглинають ваші обладунки та зменшує розмір шкоди, яку завдають вашому герою вдалі атаки.

- Регенеративний Regenerative Регенеративний (Regenerative) – зменшує час, який потрібний щоб вилікувати себе.

- Нечутливий Oblivious Нечутливий (Oblivious) – не отримує поступових пошкоджень від крововиливів, однак, не може лікувати себе чи бути вилікуваним союзником.

3.2.2. Використання щитів Shield Bearer Використання щитів (Shield Bearer) – це вміння дозволяє користуватись щитом та розвивати пов’язані з цим покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь використання щитів для вашого персонажа. 

- Стіна щитів Shield Wall Стіна щитів (Shield Wall) – зменшує штрафи для швидкості при блокуванні.

- Досвідчений щитоносець Shield Expert Досвідчений щитоносець (Shield Expert) – зменшує втому від користування щитом, штрафи для швидкості пересування, прискорення, блокування та підготовки до атаки.

- Удар щитом Shield Bash Удар щитом (Shield Bash) – надає можливість захищаючись щитом одночасно наносити ним удар (ліва кнопка мишки) завдаючи пошкоджень та оглушуючи супротивника.

3.3. Допоміжні вміння (Support) – мають дві гілки розвитку: дозорець та хірург. Для кожного персонажа можна обрати лише одну з них.

3.3.1. Дозорець Watchman Дозорець (Watchman) – це вміння скорочує час захоплення контрольних точок та дозволяє розвивати пов’язані з цим тактичні покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь дозорця для вашого персонажа. 

- Гострий погляд Keen Eyes Гострий погляд (Keen Eyes) – надає можливість помітити ворожого персонажа та його ім’я більшій відстані.

- Спостерігач Spotter Спостерігач (Spotter) – збільшує кількість очок, за знищення союзниками відмічених вами цілей.

3.3.2. Хірург Surgeon Хірург (Surgeon) – це вміння скорочує час лікування союзників та дозволяє розвивати медичні покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь хірурга для вашого персонажа.

- Стерилізовані бинти Sterilised Bandages Стерилізовані бинти (Sterilised Bandages) – медична допомога союзнику чи самому собі відновлює здоров’я повністю.

- Досвідчений погляд Second Opinion Досвідчений погляд (Second Opinion) – відображає над тяжко пораненими та спливаючими кров’ю супротивниками відповідний значок.

- Хірург-цирульник Barber Surgeon Хірург-цирульник (Barber Surgeon) – допомагає швидше виліковувати союзників.

3.4. Пересування (Movement) – має дві гілки розвитку: піхота та кіннота. Для кожного персонажа можна обрати лише одну з них. 

3.4.1 Піхотинець Infantry Піхотинець (Infantry) – це вміння зменшує втому від носіння зброї, збільшує швидкість та прискорення, а також скорочує час потрібний для замаху та підготовки атаки, крім того, дозволяє розвивати пов’язані з цим покращення. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь піхотинця для вашого персонажа.

- Бігун Runner Бігун (Runner) – підвищує максимальну швидкість бігу.

- Стрибун Field Warden Стрибун (Field Warden) – підвищує максимальну висоту стрибка.

- Міський страж City Watch Міський страж (City Watch) – підвищує швидкість пересування по драбинах.

- Котячі лапи Cat Burglar Котячі лапи (Cat Burglar) – знижує шкоду завдану падінням з висоти.

- Швидконогий Fleet Footed Швидконогий (Fleet Footed) – покращує прискорення під час бігу та при зміні напрямів руху.

3.4.2 Вершник Cavalry Вершник (Cavalry) – це вміння надає можливість користуватися конями та воювати верхи і дозволяє розвивати пов’язані з цим покращення. Разом з тим, вершники не можуть використовувати стрілецьку зброю. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь вершника для вашого персонажа. 

- Тяжка кавалерія Heavy Cavalry Тяжка кавалерія (Heavy Cavalry) – надає можливість використовувати коней в захисних обладунках.

- Жокей Horse Cavalry Жокей (Horse Cavalry) – підвищує максимальну швидкість коня.

- Досвідчений вершник Horse Master Досвідчений вершник (Horse Master) – збільшує прискорення та маневреність коня.

3.5. Офіцерські вміння (Officer) – має лише одну гілки розвитку: бонуси. 

3.5.1 Офіцерські бонуси Officer Training Офіцерські бонуси (Officer Training) – це вміння надає можливість відмічати ворогів та цілі, а також, дозволяє командиру загону додавати бонуси до характеристик своїх людей, за умови що вони знаходяться в зоні впливу захопленого прапору. Одночасно можна активізувати не більше двох вмінь кінноти для вашого персонажа. 

- Посилення Reinforce Bannner Bonus Бонус «Посилення» (Reinforce Bannner Bonus) – тимчасово збільшує уражуючу силу зброї для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. 

- Поповнення боєприпасів Replenish Bannner Bonus Бонус «Поповнення боєприпасів» (Replenish Bannner Bonus) – тимчасово збільшує швидкість поповнення боєзапасів для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. 

- Мужність Courage Bannner Bonus Бонус «Мужність» (Courage Bannner Bonus) – тимчасово надає ефект відновлення пошкодженого здоров’я для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору.

- Обладунки Armor Bannner Bonus Бонус «Обладунки» (Armor Bannner Bonus) – тимчасово збільшує міць обладунків для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору.

- Прискорення маршу March Speed Bannner Bonus Бонус «Прискорення маршу» (March Speed Bannner Bonus) – тимчасово збільшує швидкість пересування кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору.

- Прискорення вершників Mounted Speed Bannner Bonus Бонус «Прискорення вершників» (Mounted Speed Bannner Bonus) – тимчасово збільшує швидкість пересування кожного вершника - учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору.

- Берсерк Berserker Bannner Bonus Бонус «Берсерк» (Berserker Bannner Bonus) – тимчасово збільшує рівень здоров’я для кожного учасника загону, який знаходиться в зоні впливу захопленого прапору. Разом з тим, жодного з них союзник не зможе оживити, а ворог добити, оскільки під дією цього бонусу воїни відразу гинуть втративши запас здоров’я.


Кінець першої частини


Категорія: Поради | Додав: Oleg_Titov (08.12.2012) E W
Переглядів: 1418 | Коментарі: 2 | Теги: фракції, Довідник, вміння, класи, War of the Roses | Рейтинг: 5.0/2
Всього коментарів: 2
1 Kvitka  
1
Хороша робота!!! Не тільки корисний матеріал, а й цікаво поданий ok

2 Vikunya95  
0
Цілком погоджуюсь з попереднім коментарем yes !!! Інформація дійсно дуже захоплива up

Додавати коментарі можуть лише зареєстровані користувачі.
[ Реєстрація | Вхід ]
Опитування
Що потрібно моду, який додає зиму в гру?
Всього відповідей: 27
Конкурс скріншотів

Друзі сайту
Пиши українською Все про Assassin's Creed Блог про Львів, життя та інші приколи UAstream.Net - новинки українського дубляжу, безкоштовні фільми, безкоштовні програми, свіжий софт, дизайн, ігри, музика, журнали Аніме та манґа українською
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0